Поповнення транспортного ресурсу транспортних карток на умовах безготівкового розрахунку

Поповнюйте транспортні картки зручно та швидко

Поповнення транспортного ресурсу транспортних карток на умовах безготівкового розрахунку

Шановний партнере!

 З 01.01.2025  Поповнення транспортного ресурсу транспортних карток на умовах безготівкового розрахунку відбуватиметься за допомогою нового сервісу Т-Карт.

 

Сервіс Т-Карт – зручний інструмент для безготівкового придбання та поповнення транспортних карток співробітникам юридичних осіб незалежно від форм власності (далі - Компанія).

Переваги сервісу Т-Карт:

- наявність особистого кабінету Компанії, де зберігається вся історія поповнення та поїздок по кожній транспортній карті;

- миттєве онлайн-формування рахунків на бажану суму через особистий кабінет Компанії;

- контроль стану залишків транспортного ресурсу, історії поповнення та поїздок по кожній транспортній картці в реальному часі.

Для роботи в сервісі Т-карт вашій Компанії необхідно укласти відповідний ДОГОВІР:

-         На стартовій сторінці сервісу Т-Карт за посиланням https://transcard.kyivcity.gov.ua/templates ознайомтесь з проєктами договорів (далі - Договір); 
-         У разі прийняття рішення приєднатися до договору або укласти індивідуальний договір, Компанії необхідно оформити та надати до КП ГІОЦ відповідну заяву (далі – Заява).
-         Зареєструйтесь в Особистому кабінеті та оформіть відповідну Заяву згідно з Інструкцією;
-         Протягом двох робочих днів на вказану Вами в Заяві адресу електронної пошти прийде результат розгляду. У разі відсутності підтвердження перевірте папку «Спам» та звертайтесь до служби підтримки за номерами 366-81-49, 366-81-10(40) або надсилайте повідомлення на електронну адресу: e-ticket@kyivcity.gov.ua;
-         У разі надходження на адресу електронної пошти підтвердження про успішне опрацювання Заяви та/або укладання договору, розблокування Особистого кабінету в сервісі Т-Карт відбудеться  автоматично.
-       Поповнюйте транспортний ресурс транспортних карток співробітників у сервісі Т-Карт згідно з Інструкцією.

 

Важливо!

 

У разі реєстрації Вашої Компанії в Особистому кабінеті без надання Заяви і підтвердження її з боку КП ГІОЦ, активація створеного Особистого кабінету не відбудеться.

 

Тарифи на послуги з перевезення пасажирів і вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, затверджені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.03.2020 № 399.

 

У разі виникнення будь-яких питань щодо поповнення транспортного ресурсу транспортних карток та функціонування сервісу Т-карт  просимо телефонувати за одним з номерів телефону: (044) 366-81-10, (044) 366-81-40 або надсилати повідомлення на адресу електронної пошти: e-ticket@kyivcity.gov.ua.

 

Звертаємо Вашу увагу!!!

 

     1. Відповідно до п. 5 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.03.2020 № 399 «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» кількість поїздок, на яку може бути одноразово придбано транспортний ресурс носія електронного квитка, не може перевищувати 50 одиниць. Загальна кількість поїздок, яку може бути поповнено на транспортний ресурс носія електронного квитка, не може перевищувати 100 одиниць.

     2. Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1887 від 22.10.2018 «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» (далі – АСОП) затверджено Порядок функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі – Порядок).

Згідно п. 10.6 Порядку «Якщо користувач (пасажир) не використовував транспортний ресурс носія електронного квитка більше ніж один рік з дати останньої реєстрації електронного квитка в АСОП, носій електронного квитка блокується в АСОП, а відповідна інформація вноситься до реєстру носіїв електронно квитка. У такому разі вартість невикористаних поїздок, що залишилися на транспортному ресурсі носія електронного квитка, не повертається».

Виходячи з вищенаведеного, транспортні картки, які не реєструвались в АСОП більше року – блокуються, а залишки не використаних поїздок будуть анульовані.